Bekijk hier de video met uitleg over het activeren van je Sofie voucher!

Of lees hieronder de uitleg in woorden:

Voor Android: 

  1. Download de app “Sofie”, te herkennen aan een afbeelding met een geel gezichtje.
  2. Vink op het startscherm het hokje “Ik heb een activeringscode” aan en kies je gewenste inlogmethode (Facebook-account, Google-account of e-mail).
  3. Volg de instructies in de app van Sofie of de geopende pagina (in het geval van Facebook of Google) om een account aan te maken.
  4. Log in met je nieuwe account, vul op het voucheractivatie-scherm* de activeringscode die je per mail van Florius hebt ontvangen in en klik op “Code activeren”.
  5. Je kunt nu aan de slag met je geldzaken, welkom bij Sofie!


Voor iPhone: 

  1. Download de app “Sofie – Geldzaken”, te herkennen aan een paarse afbeelding met witte letter “S”.
  2. Kies je gewenste inlogmethode (Apple-account, Facebook-account, Google-account of e-mail).
  3. Volg de instructies in de app van Sofie of de geopende pagina (in het geval van Facebook of Google) om een account aan te maken.
  4. Log in met je nieuwe account, vul op het voucheractivatie-scherm* de activeringscode die je per mail van Florius hebt ontvangen in en klik op “Code activeren”.
  5. Je kunt nu aan de slag met je geldzaken, welkom bij Sofie!

*Dit scherm zou bij het inloggen automatisch moeten openen. Gebeurt dit niet? Klik dan nadat je bent ingelogd op het tandwieltje rechts bovenaan het scherm. Kies vervolgens voor de optie “Jouw financieel fit plan” om het voucheractivatie-scherm te openen.

Hulp nodig bij het activeren van je voucher?

Neem dan telefonisch contact op het met Florius door te bellen naar 033 – 752 50 10. Florius is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00.